Известие

Collapse
No announcement yet.

Гресиране на тампони

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гресиране на тампони

    Гледам че комплектите тампони за стабилизиращата щангра включват грес.
    Няколко въпроса относно тези греси/пасти, които може би ще бъдат полезни не само на мен:

    1. Всички тампони по окачването ли е добре да са гресирани?
    2. От всички страни на втулката ли?
    3. Какви типове и марки са удачни и от къде могат да се набавят?
    4. Дали тази грес или паста няма да навреди химически на тампона?
    5. Може ли да се инжектира по някакъв начин ( със спринцовка например ) без да се сваля тампона?

    Поздрави
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
    Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
    Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

  • #2
    Те са само за полиуретановите тампони.
    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
    Alfa Romeo 156, 2.0TS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
      Гледам че комплектите тампони за стабилизиращата щангра включват грес.
      Няколко въпроса относно тези греси/пасти, които може би ще бъдат полезни не само на мен:

      1. Всички тампони по окачването ли е добре да са гресирани?
      2. От всички страни на втулката ли?
      3. Какви типове и марки са удачни и от къде могат да се набавят?
      4. Дали тази грес или паста няма да навреди химически на тампона?
      5. Може ли да се инжектира по някакъв начин ( със спринцовка например ) без да се сваля тампона?

      Поздрави
      Гресирвай всичките тампони по колкото си искаш Няма да им навредиш
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #4
        По мое мнение......
        1. Да, по добре да са, отколкото да не са......
        2. Да, по добре да са, отколкото да не са......
        3. По мое мнение е най - добре морска, после медна или бялата дето СуперПро я дават със комплекта си.....
        4. Ако е полиуретанов - не със сигурност....
        5. Трудно
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          а сега пък морска грес.кво и е на медната.

          Comment


          • #6
            Нишо и няма, ползваш която имаш, и двете са добри!
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
              а сега пък морска грес.кво и е на медната.
              Ми като за начало е много скъпа, едно силиконово кен-че на Локтайт беше 40 кинта, същото количество морска на Бардал е 16 лв......медната верно се дава и от пауърфлекс, не е много важно че издържала до 800-1000 градуса, морската се отмива отвратително трудно.......държа да отбележа че споделям просто мнението си, базирано на някакво 4-5 месечно наблюдение да различни неща(не само тампони), гресирани и с двата типа грес......не че медната се отмива, но определено сякъш морската е по прилепчива.....като монтирахме полиурет на напречните задни на червената мазахме с морска, паралелно с това мацнах същите тампони и болтове и места на черната със медна грес......карам ги почти еднакво, за късмет сега и е мокро и кишаво.....по добър начин на сравнение не мисля че мога да намеря......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Ей тва е сега изчерпателен отговор ФЕРАРИСТ. Значи бива да се понамажат. Независимо, че са нови вероятно ги предпазва от външни влияния ( като например гадната луга).
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                Comment


                • #9
                  А дали е маслоустойчива гумата на тампоните?
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • #10
                    гресират се полиуретанови тампони и тампоните на стабилизиращата щанга евентуално на долните носачи ако са обикновенни няма къде да гресираш(нямат триеши повърхнини ако са здрави) на горните може и да сложиш грес но по принцип те не трябва да превъртат по време на работата като сложиш грес няма да скърцат но ще се получи по лесно превъртане между втулката и тампона щом има триене има и износване нищо че има смазка просто тампона не е предназначен да работи така.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment

                    Working...
                    X